Powered By Blogger

wtorek, 20 sierpnia 2013

1 rozdział

 ▬▬▬▬▬▬▬
 | Angie, Violetta |
▬▬▬▬▬▬▬
- Violetto, Violetto wstawaj‼‼
- o Angie
- wstawaj Olga już przygotowała śniadanie ‼
-już wstaje
połżyłam głowę na poduszce a po chwili wstałam i się ubrałam.
Przy Śniadaniu Jade (dziewczyna Germana) ''przypadkowo'' wylala na mnie sok więc musiałam się przebrać.

 ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺w szkole☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
▬▬▬▬▬
| Viola, Lon |
▬▬▬▬▬
-Violetta
-Leon‼
-czemu cię nie było wczoraj w studju?
-bo tata kazał mi iść na jakiś bankiet.
-uu, biedactwo idziemy już na lekcje muzyki z Angie?
-dobrze

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻na lecji☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

| Angie, Viola, Leon, reszta uczniów |
-witajcie kochani
-dzień dobry Angie
-jak trwają przygotowania? Leon i Violetta pokażcie co już przygotowaliście.

-brawo
-Viola idziesz do kawiarni o 18:30
-z kim?
-a z kim chciala byś pujść?
-no nie wiem może z Ludmilom?  ☻
-hahaha‼‼
-nie no pujde kotku
-to widzimy się o 18:30 pa ♥♥♥♥♥♥
-do zobaczenia Leo ♥♥♥♥♥♥
Po tej rozmowie Leon pocałował mnie w policzek i odszedł

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥po lekcji♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Przyszłam do kawiarni godzinę wcześniej żeby jeszcze popisać w pamiętniku, założyłam sluchawki i zaczełam śpiewać


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz