Powered By Blogger

piątek, 23 sierpnia 2013

3 rozdział

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺rano w domu przy stole☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|Viola, Jade, German, Ramalo |
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
 -Violu
 -tak Jade
 -dzisiaj nie będzie Angie, wiec ja odprowadzę cię do szkoły.
 -Co, jak to nie ma Angie
 -Angie pojechała do lekarza bo w nocy bardzo bolał je brzuch.
 -a ja przecież sama mogę pujść do szkoły 
 -nie ma mowy Violu
 -a Ramalo
 -jak się zgodzi to on może cię zawieść 
 -Ramalo zgodzisz się mnie odwieść do szkoły 
 -oczywiście dla ciebie wszystko Violetto.
 -dziękuję ci Ramalo

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺w szkole☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
| Fran, Thomas, Violetta |
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

-Fran!
-Thomas!
-poczkaj, muszę cię o coś zpytać al obiecaj że jak się nie zgodzisz to o tym zapomnimy
-obiecuje
-wie czy nie zechciala być...
-czego bym nie zechciała
-no dobrze, Fran bardzo mi się podobasz
-na prawde? bo ty też mi sie bardzo podobasz i myślałam że ty kochasz Viole i Ludmile.
-nie ja kocham ciebie one to tylko przyjaciułki do ciebie czuję coś więcej
Idealnie  weszłam w tym momęcie gdy Thomas pocałowal Fran i zawruciłam a Fran pobiegła za mną
-Violu poczekaj
-jeśli ci przeszkadza że jestem z Thomasem to mi powiedz
-nie Fran ja z Thomasem jesteśmy tylko przyjaciulmi.
-dziękuje ci Violu.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$Ludmila$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
 ▬▬▬▬▬▬▬▬
|Ludmila, Nata, Maxi|
▬▬▬▬▬▬▬▬▬
-...i wtedy Thomas pocałoał tą dziewuchę Franczeskę
-acha
-Natalia czy ty mnie wogule słuchasz?
-tak, tak
-jakoś nie widzę, o czym tak myślisz?
-o Maxim
-o tym chipopotamim raperze?
-to nie jest chipopotami raper!
-oj, Natalia,Natalia jaka ty jesteś nieumyślna
-ja go kocham i on chyba mnie też
-chyba? on cię wogule nie kocha , przykro mi. Ludmila wychodzi.

-o  Nati, poczekaj
-Maxi?
-chcialem się zapytać czy nie poszla byś ze mną do kina?
-oczywiście a kiedy 
-w sobotę a resztę uzgodnimy
-oczywiście
-to umowieni, pa
-pa

1 komentarz:

  1. fajny rozdział :)

    zapraszam do mnie
    http://magicznaprzyjazniludmiivioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń