Powered By Blogger

środa, 21 sierpnia 2013

2 rozdział

 ▬▬▬▬▬▬
|Violetta, leon |
▬▬▬▬▬▬
-Violu!
-Leon?!
-ślicznie zaśpiewałaś.
-dziękuje nie wiedziałąm że to widziałaeś
-też przyszedłem wcześniej, więc może zaczniemy naszą randkę wcześniej?
-no włąśnie w tej sprawie, Leon nie mogę dłużej z tobą być, przpraszam
-dla czego?
-bo nadal czuję coś do ciebie i do Thomasa.
-czyli musimy zerwać?
-niestety tak, ale bądzmy nadal przyjaciułmi
Mówiąc to przytuliłam go i odeszłam.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§następnego dnia w studiu§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Leon podbiegł do Antonia i zpytał go czy mógłby pokazać na lekcji piosenke ktorą przygotował z przyjaciułmi.
Antonio powiedział że z miłą chęcią obejrzy ten występ.
po występie podszedł do mnie Thomas i zpytał dla czego nie poszłam pogratulować Leonowi. Powiedziałam że zerwaliśmy a on mnie przytulił i pocieszył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz